Alla inlägg den 20 december 2007

Av jennie johansson - 20 december 2007 22:50

JUL LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


var på julavslutning tidigare ikväll, först kom shanga, elin och lolo hem till mig vi fixade oss och drog ner till kyrkan. var lite jul sång i kyrkan och sånt, efter det fick jag mina betyg bätter än väntat :) så var glad. men humöret är nu nere på botten igen.....  efter det åt jag lite på donken,. sen åkte vi hem till sara och nu är det massa folk här. ante, emelie, jag, sara, elin, shanga, lisa, aaja, lolo, aziz, renzo och huy:p rätt så trevligt, men är fett irrrrrrrrrrrrrreterad  bara annars äre lunkan!!!!!!! TJORÅ

Av jennie johansson - 20 december 2007 14:11

skön dag idag på skolan, började nio. tog bussen halv 9 i från pappa. mötte elin och lolo på stan. först hade vi städning i en halvtimme, men vi behövde inte göra nått typ. städa skåpet lite, behövdes. sen fick vi spela pingis i en halvtimme. sen var vi tvunga att leka med sjuorna. roligt!  haha eller så inte. lunchade och sen fikade vi lite. slutade 1, åkte hem har precis duschat. väntar på elin, shanga och lolo nu, vi ska fixa oss lite sen åka ner på avslutningen i GA kyrkan. ska få mina betyg sen efter så HAR VI JULLOV!!!!!!


4 dagar kvar till julafton då! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards