Alla inlägg den 3 december 2007

Av jennie johansson - 3 december 2007 21:51

kom precis hem har varit hos elin och tagit det lungt ett tag. träffade min älskade, fast han var sjuk kom han för att träffa mig! :) jag älskar honom mest av allt! fick den pussen som gjorde min dag. kom precis hem, ska hoppa in i duschen nu och vänta till klockan slår ett över tolv för då ska jag beställa biljetter till luciavakan, haha. tjao

Av jennie johansson - 3 december 2007 15:24

haha, kom och tänka på en sak som en busschafför sa till mig

"nu är det måndag igen! och vet du vad som är så bra med måndag, då är det snart lördag igen."


skrev ingenting igår, men gjorde ingenting speciellt. var på julkyltningen med  min moster och sen åkte jag till elin. käkade på granloholms resturangen, tog en kebabtallrik. det är så ovanligt att jag äter vitlök! alltid hör man mamma klaga, "har du ätit vitlök nu igen"

amen gick iallfall och spelade pingis ett tag, med lite olika folk. sen stängde villan då var vi ute ett tag, men vart så frysen om fotsingarna så jag och elin gick in. så hämtade mamma mig, städade lite grann och fick veta en sak, som gjorde mig wow svimfärdig!!!!!!!:O 


MÅNDAG

ALLTID LIKA TRÅKIGT MED MÅNDAG!!!!
håller inte riktigt med den där chaffisen. skolan var väl, rätt okej. spelade lite pingpong och käkade pannkisar. på matten satt jag shanga, elin och oskarsson ute i vår enhet eller vad man ska säga. jobbade inte mycket alls, jag gick och klippte shangas lugg och spelade hög musik. tillslut var lärarna less och skickade hem oss allihopa, haha på grund av att vår riktiga matte lärare inte var här, fick vår slöjd lärare ha oss, och hur ska det funka med en slödlärare som hjäpler en med matte tal, brr inte bra! så kom precis hem, älsklingen min är sjukis:(! hoppas han piggna på sig ,så jag får träffa han idag, måste få en puss! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards