Alla inlägg den 18 december 2007

you

Av jennie johansson - 18 december 2007 20:13

världens segaste dag kan jag lova! den har gått jätte sakta. sov hos älskling i natt ute hos hans pappa, såg på cast away en grymt bra film, förutom att det kan vara lite seg. somnade i soffan i slutet sen gick vi upp och la oss. somnade på en gång, vaknade av klockan imorse den ringde på 8, klev upp fixade mig rickards pappa körde mig till skolan runt kvart i 9. hade matlagning på skolan skit drygt, allt vart fel det jag shanga och elin gjorde. men det gick ner. slutade halv 1, 1. åkte ner på stan med emelie gick runt lite, kollade på en julklapp till älskling, hittade inget. tog bussen hem till mig, köpte lite godis, glass och julmust på hemköp, bara för att det är jul veckan... Anteckna, jag skall sluta äta godis efter nyår.


mitt nyårslöfte har nu varit det i ett antal år. finns ett år jag har lyckas med det, nästan hela året.! sen ville rickard att vi skulle med på ikea, så vi åkte ut dit. kollade runt lite, käkade på donken, ännu mer fett. i like it! 

sen kom mamma och hämtade oss, körde hem rickard emelie och jag satt oss och kollade på julkalendern med min lillebror. efter det drog hon hem så jag har duschat och nu funderar jag på att försöka flytta niklas från andra datorn så jag kan se några avsnitt sunes jul!!!!:D  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards