Alla inlägg den 12 december 2007

Av jennie johansson - 12 december 2007 19:51

skolan var lika seg som vanligt, men efter skolan åkte jag ut till kuben och hämtade min mobil som har varit på lagning, fick en helt ny för det gick inte att laga den:).. sen gick elin och jag och köpte godis, köpte nästan 2kilo. haha tjockisar. följde med elin till gina för hon skulle köpa två tröjor. sen köpte hon en present till sin mamma för hon fyller år imorgon. gick på donken och träffade isabelle och oliva en snabbis. sen tog vi bussen till mig hämtade alla biljetter och lite kläder. sen hem till elin, skulle försöka sova lite, men problemet med mig är att jag kan inte sova på dagarna:|.. men somnade lite till filmen madagaskar, men den är så jävla skön så man skrattar hela tiden, haha! har precis tagit en toast och en kopp te. ska ner och köpa några red bull på ica sen ska vi gå till emelie. jag, elin, isabella och sara. sen möter vi ante ammar älskling och anil på bussen. hoppas det blir en trevlig kväll på sf.

Av jennie johansson - 12 december 2007 09:16

grattis storebror på 17års dagen och grattis kusin på 2års dagen:)


blir inge tårta idag:/ mormor är i thailand och kommer hem imorgon så det blir tårta imorgon istället! wiiie. köpte två nya tröjor igår, en med hängslen eller vad man säger och en vanlig vit. ringde om min mobil igår också som har varit på lagning i flera månader känns det som. så den är klar, eller klar och klar sa dom du ska få en helt ny!:D fan vad bra. ska hämta den efter skolan, sen ska jag och elin köpa massor av godis till ikväll. elin ska köpa några tröjor också. sen ska jag hem och hämta alla biljetter och packa min väska. sen ikväll/natt blir der luciavakan för mig. tjao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards