Alla inlägg den 5 december 2007

Av jennie johansson - 5 december 2007 20:52

inatt sov älskling hos mig, somnade jävligt tidig med tanke på att jag var vaken rätt så länge iförr går och klev upp tidigt. kollade lite på pirates of the caribbean och smaskade i oss godis och julmust. rickard och anil ska börja gå på våran skola på onsdagar, det känns trevligt. började dagen med ett två timmars svenska pass, sen lunch. slutade runt tio i tre, åkte ner på stan med emelie, sara och ammar. skulle hämta ut luciavakan biljetterna. ammar gick iväg och vi tjejer gick till gina testa en tröja och köpte den, en vanlig svart långärmad. hann inte mer än att komma hem innan älsklingen ringde och frågade om jag skulle med på IKEA. så jag byte om och så hämtade rickard, hans brorsa och go mamman upp mig. åkte och käkade lite på donken ,rickard bjöd laget runt! :D SÅ GULLIG. sen åkte vi på elgiganten för rickard skulle köpa en tv. skit snygg var den. åkte hem till han för att lämna den skulle upp för backen hem till han, bilen kom inte upp så vi rullade bakåt fast handbromsen och bromsen var i, ajdå. så vi skulle ta fart, men det gick inge vidare det heller. så vi fick gå upp med tv i den hala backen, men det gick bra. kom precis hem, nu sitter jag och lyssnar på ALICIA KEYS - NO ONE <3<3<3


elin och jag, på studiebesöket på HVFOTO. haha 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards