Alla inlägg den 14 december 2007

Av jennie johansson - 14 december 2007 15:00

åkte ner till luciavakan med rickard elin anil ammar och ante. emelie isabella och sara tog åkte bil medans vi andra tog bussen. stog ute i kön i 50minuter och mina tår var isiskalla när jag kom in höll fan på att börja grina dom gjorde fett ont. amen satt brevid älsklingen och elin. första filmen var inte så bra. sen när den nästan var slut så gick jag elin emelie och isabella och hämtade baguetter och en burn och festis. anmälde oss till en tävling den gick ut på att man : skulle försöka slå in ett paket, men vi skulle hålla krokarm med varandra så vi fick bara använda en hand var. se försten som hade slagit in paketet vann.

jag och elin fick möta rickard och ante och två till. fick gå upp på scenen och skämma ut oss, haha! men vi vann. en egen film visning, och vi får ta med oss 20kompisar. sen bjuder dom på popcorn ,dricka ,godis allt. dom kommer och serverar och rullar ut röda mattan., haha!:) fett skoj, det är den 18januari. andra filmen var roligt men under den sista sov jag och vad jag gjorde igår, behöver jag inte skriva så mycket om största delen befann jag mig i någon säng. åkte hem till rickard och var med han och anil vid 12 somnade där i två timmar sne kom mamma och hämta mig och rickard. vi duschade och kollade på film sen åkte han hem vid 6 då sov jag till halv 8 imorse. skönt. men är fortfarande trött aja, ska prata lite med mammsen nu. tjarå


har nästan ett MVG i svenska och VG i no, stolt! :d

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards