Alla inlägg den 2 december 2007

Av jennie johansson - 2 december 2007 01:17

kan ju inte påstå att det blev mycket till film kväll, ante den jäveln ville ut i stormen och vi andra tvingades med. shanga svek oss i kylan och ville hem, så vi andra fortsatte ner emot ammar, på vägen hade vi tråkigt, så vi kom på att vi skulle rulla en snöboll hela vägen ner till ica. haha, vi har inget liv! bollen blev helt seriös lika hög som mig, efter ett tag fick elin, jag, ante och ammar trycka på för att den skulle rulla. medans ante och ammar fortsatte rulla så gick elin och jag ner till kisoken och köpte lite godis. sen beslöt vi oss för att inte var ute längre, våra kläder droppade det vatten ifrån och håret var slickat. och elin den stackaren hade mascara i hela anskitet, haha! iaf så gick jag och elin hem till rickard, på vägen dit fick vi gå i flera cm hög snö, riktigt jävla kallt. såg på american pie när vi var framme ett tag, sedan hämtade elins pappa oss så nu är jag hemma, vet inte vad jag ska göra. funderar på att se på film och sova, kan inte påstå att det är så lätt när niklas har fyra kompisar här i rummet brevid och ingen av dom är nykter, så ni kan ju gissa hur det låter.


god natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards