Alla inlägg den 9 december 2007

Av jennie johansson - 9 december 2007 21:42

kom på att det faktiskt är andra advent idag, 15dagar till julafton längtar, längtar, längtar!!!


idag har jag iallfall bara legat och degat, kollade på american ganster, rätt okej film. somnade i slutet i typ tio minuter. så måste se om den senare eller nått. pappa och min lillebror var på bio, så jag och madde satt och roade oss med chokladbollar och tv spel. haha! jamen det var roligt, käkade tacos till middag. super gott. sen resten av kvällen har jag suttit och laddad hem avsnitt av sunes jul, sätt dom 9 första avsnitten. så måste forsätta och kolla lite mer ikväll. var ner en snabbis hos älsklingen också medans han jobbade, satt och kollade på han och drack coca cola, sen vart jag less och drog hem och åt pepparkakor med pappa. mamma har precis hämtat mig vi sjussade hem rickard på samma gång. nu ska jag hoppa in i duschen och se på lite mer sune.


ska vara med asal imorgon, har inte varit med henne på evigheter. så det ska faktiskt bli riktigt roligt.

Av jennie johansson - 9 december 2007 11:22

har inte skrivit på ett tag, har inte kännt för det.

i fredags var jag på skolan, stukade mitt finger på idrotten när vi hade basket. fett ont, fick gå med någe tejp på fingrarna. haha! sen på hemkundskapen tappade jag ett glas och en sallads skål i golvet, på grund av mitt finger. sen hade jag roligt med apelsiner. eller vi alla satt och roade oss. efter skolan åkte jag ner på stan med elin, hon köpte en tröja och jag ett par tights.åkte hem till mig och gjorde inte så mycket, tog det lungt ett tag innan vi åkte hem till elin. där fixade vi oss lite, sen gick vi och mötte lolo och drog på villan ett tag. efter det gick jag och mötte anil, då väntade vi på rickard. var ute ett tag, sen drog jag och rickard hem och kollade på american pie, nån ny. såg inte klart hela, sen fick jag sjuss hem av rickards pappa, åkte till pappsen, gosade lite med emil. käkade en kebabrulle:D sen åkte jag bussen till elin vi fixade oss mötte lolo aya liana ammar och ante. köpte sprit av oskarsson. drog till en lokal på luleåvägen och började dricka. sen vid halv10 drog vi hem till renzo där alla var, hade ganska roligt. iallfall i början, sen mådde jag inte så bra. drog hem med rickard vid kvart i 2. somnade på en gång. 


nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att pappas tjej madde ska komma hem med nått att fika, ska kolla på american gangster nu. tja! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards