Alla inlägg den 1 december 2007

Av jennie johansson - 1 december 2007 14:23

igår drog jag och elin ner på villan och var med rickard och anil. spelade lite pingis och biljard, vet inte vart min förmåga inom biljard har tagit vägen. för jag sög totalt. efter det så drog jag, älskling, elin, anil, aziz och sebbe hem till sebbe ett tag. spelade nått sex spel haha, skit fult. drog hem vid 1 kanske, somnade på en gång.

vaknade runt halv 2 av att älsklingens go mamma väckte oss. fikade och så.mamma hämtade mig efter att jag hade kollat på lite simpson med älskling. skulle ha varit med isabelle ikväll, men det vart ju som det vart med det. så jag åkte till elin istället och fixade mig, sen gick vi ut i stormen och vandrade till shangis. vilade oss där och fortsatte till ante där han och ammar satt och tjockade sig som vanligt. nu ligger jag i sängen medans dom andra nördarna spelar piano. vet inte vad vi ska hitta på, lär ju bli en film kväll, för ingen har så stor lust att gå ut i stormen. skriver mer senare om jag orkar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards