Alla inlägg under november 2007

Av jennie johansson - 30 november 2007 18:46

äntligen är det helg igen. rickard sov hos mig inatt vi såg på ailen vs predator eller vad den heter. sen sov vi i mammas säng det var stort och skönt. vaknade klockan åtta imorse fixade mig och gick till skolan, hade gympa första lektionen, vi hade badminton. haha elin trodde hon hade magsjuka så hon höll på att spy, stackarn. sen hade vi svenska och hk sista timmen, gjorde nån slags tre rätters middag, först några varma mackor med ost och skinka, sen nån saffrans kycklig och ris, det var faktiskt gott. sen efterrätten som ska vara godast, var äckligast! nån citron maräng paj, skit äckligt. så jävla surt! haha. rickard och elin stog och väntade på mig utanför när jag slutade. rickards pappa hämtade oss och körde hem elin medans vi åkte till IKEA. rickard köpte några julklappar och så käkade han på donken, men han var en suris så det var inge roligt. åkte hem efter ett tag, nu sitter jag hos elin och vi försöker klura ut vad vi ska göra ikväll. sen sitter vi och diskuterar hur elin skulle vara om hon var ett CP!  (ingenting illa menat med ordet cp).


elin säger:

"det hade varit skönt att få åka CP-buss till skolan" ,


Jennie är bäst, jag älskar henne! <3 / Elin

Av jennie johansson - 29 november 2007 19:29

vaknade imorse av att min lillebror kom in och väckte mig när klockan var runt 7. var inte så pigg då! fixade mig och gick till skolan. hade slöjd på morgonen, hade glömt mitt arbete hemma så fick börja på nått annat. satt hela lektionen och pratade med shanga om allt mellan himmel och jord. sen spelade jag lite pingis på rasten, det är det jag tillbringar mina raster till nu förtiden. sen hade vi hk teori, satt mest och försökte få tiden att gå. lunchen var god, lax med god sås, det var gotti. sen vart det ae tid och sedan engelska, slutade kvart i 3. tog bussen hem orkade inte gå, det snöade som fan ute. när jag kom hem stog mamma och fixade sig för hon skulle ut ikväll. tog som alltid mina kläder och drog iväg. rickards pappa och rickard kom och hämtade upp mig så åkte vi och åt på blå gul pizzeria, taco pizza.

dom körde hem mig och åkte vidare till ikea, nu sitter jag och väntar på rickard för han ska komma hit och sova. ska bara ta det lungt ikväll, blir en tidig kväll, rickard som är ledig imorgon har det bra! ah, nu ska jag plocka ur diskmaskinen och vänta på rickard. bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards