Alla inlägg den 12 januari 2008

Av jennie johansson - 12 januari 2008 14:31

igår var jag med elin och liza efter skolan. först kom liza då givk vi och handlade grejjor till en sallad. sen när elin kom satt vi igång att göra iordning den. gjorde en liten sås till, den var hur god som helst. efter maten började vi göra oss lite i ordning. sen drog vi till granloholm vi mötte leslie och aaja. vi gjorde inte så mycket, efter ett tag kom lolo och liana också. grattis liana på 16årsdagen!

dom var inte där så värst länge,när det bara var jag liza och elin kvar drog vi och käkade på granloholmsresturangen, eller rättaresagt elin. hon käkade en stripstallrik m. bearnaise. träffade rickard, anil och alex senare. stog med dom ett tag, men det var fett jävla kallt ute så elin drog hem. medans jag och liza gick till happrandavägen med rickard och dom. så tog vi bussen därifrån runt 1 tiden. tog lite sallad när vi kom hem, MHM;!!!! sen var vi bara tvungen att göra chokladbollar, så vi satt och åt det medans vi kollade på kopps. vaknade imorse av att älsklingen ringde elva, sen idag har jag gjort lite tårta och sånt. eftersom vi ska fira min lillebror. snart kommer älsklingen, men nu ska jag spela gitar hereos med lillerbror, pz!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards