Alla inlägg den 7 januari 2008

Av jennie johansson - 7 januari 2008 22:22

jag sov hos älskling inatt, och eftersom jag hade tänkt att börja äta nyttigt idag så fettade vi på oss extra igår. vi köpte en massa godis och åt på mcdonalds, haha! tog en dusch direkt när jag kom till rickard. sen låg vi och kollade på en film, den var sämst. men rätt roligt, haha vet inte vad den heter., men eftersom man inte ville att morgondagen skulle komma så kunde man inte somna heller, låg vaken tills klockan var 3någonting tro jag. ingen av oss kunde somna, men det var mest jag som försökte.

skolan idag, lika tärt som vanligt. men dagen gick väl okej snabbt. hade engelska och matte bara. efter skolan tog jag bussen hem och väntade på liza, och käkade ett päron, där ser nu, NYTTIGT ;)..  jomen sen kom liziz, vi kollade på film och bakade chokladbollar och jag åt inte EN enda!! det är bra! mycket bra. medans hon satt och åt alla 20chokladbollar satt jag och gnaggade på en gurka. följde liza en bit hem sen nu håller mina ögon på att falla igen, är så trött! så ska nog kolla på andra avenyn och sova.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards