Alla inlägg den 8 januari 2008

Av jennie johansson - 8 januari 2008 22:21

min dag idag har jag som sagt tillbringat den mesta delen i min säng. åkte ner på stan och köpte ett par skor. var med emelie och ante, så dök isabelle propell upp, så vi gick ett tag med henne också! sen tog jag bussen hem och väntade på liza. medans satt jag och käkade sallad. NYTTIGT=).. sen kom liziz vi gick till ungdomscafét i skönsberg. var där från 7 till 9. satt och sjöng sing star och sånt. sen följde jag liza en bit hem, sen vandrade jag också hem. nu har jag precis duschat och suttit och camat med älskling. så mysig!=)=)=)=)=)=)


rickard johansson är världens bästa, världens bästa! och jag älskar honom mest av allt i hela världen. min min min

Av jennie johansson - 8 januari 2008 13:32

vart en rent så sen kväll igår, somnade sent och var inge trött. så imorse när jag vaknade var jag helt slut, bestämde mig för att vara hemma. så hela min dag har jag tillbringat i sängen. klev precis upp, har käkat en banan eftersom jag går på "diet" haha, äter bara frukt och grönsaker i en vecka ska jag och elin göra det. har klarat en och en halv dag, woho! tro fan inte att jag klarar det till på söndag, det återstår att se:)

mitt rum är inte så jävla snygg nu, på grund av att jag väntar på en ny säng som mormor och morfar ska köpa åt mig, nya tapeter och ny inredning. men det kommer nog att dröja en månad till minst. men längtar tills det blir klart. nu ska jag börja klä på mig och så, ska ner på stan och köpa nya skor och sen vara med liza!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards