Alla inlägg den 2 januari 2008

Av jennie johansson - 2 januari 2008 13:31

skrev ju inte så mycket om nyår igår, så tänkte berätta nu.

jag och lisa tog bussen till sara vid 5, hämtade mina grejjor hos rickard. sen hos sara beställde vi pizza och började fixa oss. det var elin, maria, sara, lisa och jag. sen ri ngde lolo och sa att hon var på väg hem ifrån stockholm , WIIIE! så hon och aaja kom till sara vid 10 tiden. klockan 11 tog vi bussen ner till hamnen, i bussen träffade jag älskling, anil och massa mer. tog en kisspaus inne på nattkrubbet.  haha! nere vid hamnen var det hur mycket folk som helst, och fett fina raketer. tolvslaget firade jag med älskling :) gick runt där ett tag. sen vart det massa tjaffs, och då hände lite saker man ångrar, men skönt att det gick bra. men sen drog vi till julia wennblom på efterfest men det var tråkigt där plus att några väktare kom, och julia fick sin andra varning, aj aj! sen gick vi hem jag ,rickard, anil, kaan, safet, fitim och nån till. var hemma ungefär vid 4 tiden. sov med älsklingen.



IDAG 2 JANUARI 

har precis vaknat, eller nu ljuger jag. jag har vaknat och hunnit tagit en dusch. nu sitter jag här och har tråkigt. väntar på att rickard ska hämta upp mig för vi ska ut till hans pappa och äta middag. sen vet jag inte vad som händer. ska iallfall torka håret nu! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards